laupäev, 16. märts 2019

Esimene nädal

Kolmas päev:

Lõpetasime hommikul vananaisekese korteris, mina värvisin köögis liiste. Edasi suundusime tühja korterisse põrandaga tegelema. Algul oli parajaks ehmatuseks, kuna arvasin, et pean hakkama parketti panema ja mul pole sellega palju kogemust. Kuid tuli välja, et need on hoopis vinüül plaadid, mis näevad välja nagu parkett. Alla käib liim ja selle peale plaat. Tundub lihtne! Ja oligi, kuni jõudsime väga nurgeliste nurkadeni. Selle ajaga, kui ma vusserdasin paari nurgaga jõudis kaastööline kõrvaltoa põranda valmis. Leian, et plaadi sobivaks tegemine nurga jaoks on ainus suur miinus nende plaatide juures. Plaate lõikasin tavalise töönoaga, seejärel murdsin lõigatud koha. Väga vahva kogemus sellegi poolest, kuna pole varem sellist asja teinud, ega näinud. Sõrmed sai ka parajalt liimiseks. Ja kui kuulete Hannoveris kanu keset linna, siis munaonu autost saab osta mune.

Neljas päev:

Lõpetasime korteris vinüül põranda paigalduse ja suundusime järgmisesse kohta. Töödejuhataja tuli autoga järele, laadisime asjad peale ning sõitsime järgmisele objektile- vanadekodusse. Töö oli sama: vinüül põranda paigaldus, kuid ennem paigaldust pidi põranda tasandama tasandusseguga. Mina segasin segu ja mu kaastööline valas selle põrandale, ning hajutas metall harjaga. Peale kogu põranda tasandamist (va. vannituba) olimegi omadega selleks päevaks ühel pool.

Viies päev:

Hommikul trammilt maha tulles jõudsin valele poole kiirustades teha toreda ringi linnas. Kuigi vanadekodu oli peatusest vaid minuti kaugusel, teisel pool trammiteed, kuhu ma ei taibanud suunduda. Eelmine päev tasandatud põrand tuli täna lihvida. Lihvimis masinat pole ma varem kasutanud, ning see oli uudne kogemus. Ka see polnud keeruline, lihtsalt pole vaja lihvida läikivalt siledaks. Kui põrand lihvitud, sai alustada vinüüli paigaldust. Kaastööline Patrick tegi vinüülidest ette sirge rea, et põrand jääks silmaga vaadates hea. Edasi sain ka ise vinüüli paigutada ja liimida. Kuna oli reede lõppes tööpäev paar tundi varem. Koju suundudes sain ka trammiga valesse suunda sõites näha residentsi- ja koolide ala. Istusin ümber ja sõitsin rongijaamast rongiga koju. Ühe nädalaga ühel pool, neli veel...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar